Bilder..

Detta är bilder som man får när man köper en dator....mm
                   1.                                         2.                                         3.
   

Detta skulle vara en drömm att bo vid!<3<3<3

jag skulle gärna ställa upp att bo vid ett utav demhär bilderna (Om det skulle vara vid mitt hus) om någon skulle fråga! ; )

PS: rösta gärna på någon utav bilderna som du gillar best <3 :DS

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Och så skulle jag vilja tillägga att jag tycker väldigt synd om min mamma, fasst hon spyr inte nu men hon har gort det
plus att hon har jätte ont över hela kroppen! :(

Krya på dej mamma!<3<3!


hejdå!

Kommentarer
Postat av: mica

hej tove! jag tycker bild nr 1 är snyggast! jag hoppas att ni alla kryar på er!

2009-04-21 @ 22:39:25
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/
Postat av: Ägaren

Hej Mica, ja det får vi hoppas...Detsamma!<3<3



Bye

2009-04-21 @ 22:59:10
URL: http://joafyi.blogg.se/
Postat av: Moster

Håller med... 1:an är där jag skulle vilja bo...

2009-05-14 @ 13:24:26
Postat av: ägaren

hej, moster jag visste inte att du läste min blogg! hihi :)

2009-09-13 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0