Måndag: kul...?

Hej!

idag har jag varit på skolan, det var väl lite tråkigare...
Jag hade ma-prov , 2st gorde jag idag och två kommer
jag att göra i morgon.

Jag har varit på bokklubben, det var jätte roligt för att vi såg på
"GREASE", är det inte världens bästa film?.
Och när vi hade film så fick vi popkorn och hade jätte mysigt,
Hon som håller i detta är jätte gullig som orkar vara med oss..
(jag och 4: kompisar)

Nu sitter jag och väntar på att mamma och Conny ska sitta på mötet
dom ska vara på ....
Hoppas att det inte håller i länge, så att jag slipper att vänta. Det är det
tråkigaste jag vet , att vänta...


Hejdå!
Ha det bra! ; )


Kommentarer
Postat av: mica

klart jag kollat din blogg på sistone! kollar den varje dag ;)

2009-04-27 @ 20:26:16
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/
Postat av: amelia

kul, gick proven bra??

2009-05-28 @ 17:25:48
URL: http://ameliasliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0