Narnia 2!<3<3


Detta är en bild på mej och Susan!♥

Detta är en bild på mej och Edmund!♥

Detta är en bild på mej och prins Caspian!♥

Detta är en bild på mej och självaste regissören!

Detta är en bild på mannen som hjälpte prins caspian ut ur rummet när hans farbror ville döda honom...!

Detta är en bild på Lucy (hon står med den gröna klänningen)!♥

Och sist men inte minst prins Caspian igen!♥

Detta var bilderna som jag skulle visa på mej och dem i narnia...
Men den jag inte fick någon bild på var Peter, det var lite synd men jag får vara glad att jag träffade dom!♥

PS: Jag hade jätte gärna haft bilder på mig och Peter , mig och Lucy....:DS


Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: mica

jättefina bilder tove! kul!

2009-04-22 @ 15:07:42
URL: http://micaelabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0