Torsdag-GRATTIS!

Hej!

idag var jag i härnösand och shoppade lite grann!, det var väldigt
skönt att komma ut nu när jag har varit sjuk: )

Men sedan så är det så att MIN UNDERBARA MAMMA
och MIN BÄSTIS FYLLER år idag!

mamma fyller 32 och min bästis fyller 12!

brattis på er! ; )

SÅNG:

Ja, må dem leva, ja, må dem leva , ja ,må dem leva ut i hundrade år ja, visst
ska dem leva , ja visst ska dem leva ja, visst ska dem
leva ut i hundrade år!

Jag ger dem ett fy falligt leve och dem leve hurra, hurra, hurra!
bam,bam,bam,bam,baaaaaaaaa!


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: yvonne

du har fina BILDER

2009-04-24 @ 15:19:37
Postat av: joa

tack hjärtat! love you!

2009-04-25 @ 22:15:37
URL: http://joafyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0