vad roooligt! :)

Heeej!, allesammans!

nu var det jäääääättte längesedan vi sågs, jag måste säga att jag har saknat er :)


I morron... så ska jag och conny kanske träna , "byta" till karate ett tag och se vad
det blir av det, jag tror att det kommer bli jätteroligt.

och sedan har jag en underbar mormor som har skickat efter en bok av fyra som
jag ska läsa.

Och dom heter "39 clues" , dom böckerna verkar vara jättebra, min kompis
läsre dom och jag har hört att dom är suuperbra! ;)

här är bilder på den första till den fjärde boken som är utkommna:



och det är: benknotornas labyrint, en falsk ton, svärdtjuven och från andra sidan graven...


och sedan har jag ett tips från en bibliotekarie som jag känner:



och det är boken som är gord före twilight , och hon säger att det är den mest utlånade
bok dethär året (sedan filmen är gord så tror jag att det blev så)och det är säkert så...



Och om ni har något bra tips från era böckers värld så säg gärna det.. :)

ha det bra!!




Kommentarer
Postat av: ägaren

boken det handlar om sisst heter "om jag kunde drömmma"



det var bara det! hihi

2009-09-13 @ 18:20:16
Postat av: Lisa

Nytt utseende på bloggen ser jag. Det var fint :)



Hoppas att böckerna är bra! Jag har inte så många boktips för jag ser hellre på film än att läsa ;)



Kram

2009-09-28 @ 23:01:01
Postat av: CeEs

Hoho vad händer

2009-11-07 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0